مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

هوش مصنوعی «بارد» (Bard) به مرورگر کروم گوگل اضافه می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۹۹۳۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
هوش مصنوعی «بارد» (Bard) به مرورگر کروم گوگل اضافه می‌شود
گوگل چند روز پیش از هوش مصنوعی «بارد» (Bard) رونمایی کرد و حالا این شرکت می‌خواهد آن را به سیستم‌عامل کروم اضافه کند.

به گزارش شهرآرانیوز - استفاده از چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در هفته‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و درحقیقت، معرفی ChatGPT باعث شده است تا بازار بیش از هر زمان دیگری به چت‌بات‌ها توجه کند. این چت‌بات به‌اندازه‌ای محبوب شده است که گوگل احساس خطر کرده و سبب شده تا عجولانه از Bard رونمایی کند.

گوگل ظاهراً می‌خواهد بارد را به محصولات مختلف خود اضافه کند، درست مانند کاری که مایکروسافت درحال انجام آن با ChatGPT است. مایکروسافت نسخه پیشرفته‌تر ChatGPT را با بینگ ادغام می‌کند و همچنین به برنامه‌های آفیس هم هوش مصنوعی اضافه می‌شود.

یکی از محصولاتی که گوگل می‌خواهد Bard به آن اضافه شود، سیستم‌عامل کروم است. براساس تغییرات کد، کروم اواس به «جستجوی مکالمه‌محور» به عنوان یک قابلیت آزمایشی مجهز می‌شود که با توجه با نامش، ظاهراً با بارد در کروم اواس روبه‌رو هستیم.

درون کد‌های کروم اواس عنوان Brad وجود دارد که احتمالاً از قصد متفاوت با Bard نوشته شده است. طبق بررسی کدها، اگر کاربر فلگ جستجوی مکالمه‌محور را فعال کند، کروم او‌اس ویژگی‌های جستجوی داخلی لانچر را غیرفعال می‌کند و این قابلیت‌ها با گفتگو با بارد جایگزین می‌شوند.

با توجه به اینکه گوگل هنوز درحال آزمایش این ویژگی برای سیستم‌عامل کروم است، احتمالاً شاهد تغییراتی در طراحی آن باشیم. بااین‌حال، بارد در کروم‌بوک‌ها در یک صفحه جداگانه و مشابه گوگل استیستنت باز می‌شود.

گوگل می‌خواهد Bard را به موتور جستجویش هم اضافه کند تا قادر به رقابت با بینگ جدید مایکروسافت با هوش مصنوعی OpenAI باشد. بااین‌حال برخلاف ChatGPT، بارد در دموی رسمی گوگل اشتباه داشت و نه‌تن‌ها باعث کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری ارزش بازار آلفابت شد، بلکه معرفی عجولانه‌اش ناراضایتی کارمندان گوگل را هم در پی داشته است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->