همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هوش مصنوعی «بارد» (Bard) به مرورگر کروم گوگل اضافه می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۹۹۳۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
هوش مصنوعی «بارد» (Bard) به مرورگر کروم گوگل اضافه می‌شود
گوگل چند روز پیش از هوش مصنوعی «بارد» (Bard) رونمایی کرد و حالا این شرکت می‌خواهد آن را به سیستم‌عامل کروم اضافه کند.

به گزارش شهرآرانیوز - استفاده از چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در هفته‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و درحقیقت، معرفی ChatGPT باعث شده است تا بازار بیش از هر زمان دیگری به چت‌بات‌ها توجه کند. این چت‌بات به‌اندازه‌ای محبوب شده است که گوگل احساس خطر کرده و سبب شده تا عجولانه از Bard رونمایی کند.

گوگل ظاهراً می‌خواهد بارد را به محصولات مختلف خود اضافه کند، درست مانند کاری که مایکروسافت درحال انجام آن با ChatGPT است. مایکروسافت نسخه پیشرفته‌تر ChatGPT را با بینگ ادغام می‌کند و همچنین به برنامه‌های آفیس هم هوش مصنوعی اضافه می‌شود.

یکی از محصولاتی که گوگل می‌خواهد Bard به آن اضافه شود، سیستم‌عامل کروم است. براساس تغییرات کد، کروم اواس به «جستجوی مکالمه‌محور» به عنوان یک قابلیت آزمایشی مجهز می‌شود که با توجه با نامش، ظاهراً با بارد در کروم اواس روبه‌رو هستیم.

درون کد‌های کروم اواس عنوان Brad وجود دارد که احتمالاً از قصد متفاوت با Bard نوشته شده است. طبق بررسی کدها، اگر کاربر فلگ جستجوی مکالمه‌محور را فعال کند، کروم او‌اس ویژگی‌های جستجوی داخلی لانچر را غیرفعال می‌کند و این قابلیت‌ها با گفتگو با بارد جایگزین می‌شوند.

با توجه به اینکه گوگل هنوز درحال آزمایش این ویژگی برای سیستم‌عامل کروم است، احتمالاً شاهد تغییراتی در طراحی آن باشیم. بااین‌حال، بارد در کروم‌بوک‌ها در یک صفحه جداگانه و مشابه گوگل استیستنت باز می‌شود.

گوگل می‌خواهد Bard را به موتور جستجویش هم اضافه کند تا قادر به رقابت با بینگ جدید مایکروسافت با هوش مصنوعی OpenAI باشد. بااین‌حال برخلاف ChatGPT، بارد در دموی رسمی گوگل اشتباه داشت و نه‌تن‌ها باعث کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری ارزش بازار آلفابت شد، بلکه معرفی عجولانه‌اش ناراضایتی کارمندان گوگل را هم در پی داشته است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->